marți, 30 octombrie 2012

can run, can't hide


atenție, se deschid ușile! pe peron așteaptă diavolul. aproape că fug. e ca o umbră, mereu, în spatele meu. n-are vreo formă și totuși îi intuiesc corpul. pe mine nici nu mă mai văd de atâta contrast. simt că eu sunt cel care visează acum. 
visez că alerg. aș găsi un loc în care să mă ascund mai bine. totul curge pe străzi. n-am deloc contact cu solul, sunt infinit mai rapid decât orice fantomă. 
pe ea o simt în ceafă: frica. 
dau peste frânturi de imagini cunoscute, de prin călătorii. îmi fac curaj. trăiesc încă un trip cu noi amintiri?! mă ascund într-un wc public, parcă din Paris. pesemne că acela care mă urmărește bea, cu sete de răzbunare pe sine. e negru de ură, e din Africa: emigrant. i-aș da chiar eu o lamă să-mi taie buzunarul dar nu dau de el, fizic, în spațiu. ceea ce găsesc e că timpul e nimic. 
privesc la degetul arătător, acela care-mi dictează într-una încotro mă îndrept. iar mă tem, de-aia mă tot feresc. gata, fără planuri de data asta! sunt biete năluci ale minții. zac moarte, la margine de vis. sunt răpuse de fiorii amintirilor din viitor. mă bântuiau zgândărind gena propriilor temeri de subconștient.
mă trezesc și reînvârt rola. văd un film ce-mi pare a fi altceva decât horror, ceva deloc dureros. fac travelling în spirală, pe arcuri cât mai deschise. totul e să plec din mijlocul cercului înconjurându-l mereu cu centrul privirii. focusez vizual propria-mi ființă. alb-negrul tocmai e o peliculă color.