miercuri, 13 octombrie 2010

Călătorie indiscretă: 10. Visându-te.

Te-am visat întreaga noapte. Uau! Făceai, în paralel cu mine, o călătorie prin lume. Nu erai singură. Călătoreai alături de niște prieteni. La un moment dat ne-am întâlnit în nu știu ce oraș din Belgia. Eu conduceam un TIR. Am stat de vorbă mult, întinși pe iarbă. Mi-ai spus că îmi vei da un semn în momentul în care când te vei simți liberă, cu adevărat. Mi-ai mai zis că numai atunci ne vom putea împărtăși în voie tot ceea ce am aflat unul și celălalt în acest răstimp. Apoi ai plecat. Ne-am continuat fiecare drumul, eu întâlnindu-i pe Răzvan și Dani (de la emisiunea de dimineață a Antenei 1) pe care i-am luat cu mine, mai departe, în călătorie. La un moment dat, ajungând în nu știu ce oraș al lumii, am găsit pe cabina TIR-ului un mesaj de la tine. Era un bilet în care îmi scriai că în sfârșit ai găsit calea de a fi tu însăți. Astfel m-am trezit azi de dimineață, așteptând un semn, cu speranță în suflet...